THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

02 October 2007

Αφιερωμένο εξαιρετικά

Έχω ένα φίλο που, όσα χρόνια τον ξέρω, κουβαλάει πάντα το βιός του σε κόκκινες πλαστικές σακούλες.
Την πρώτη φορά που τις είδα, εντυπωσιάστηκα!
Δεν ήξερα οτι οι (κάργα αντιοικολογικές) σακουλίτσες του σούπερ μάρκετ βγαίνουν και σε άλλα χρώματα, πέραν του κλασικού λευκού-γαλατί.
Και επειδή μια κόκκινη σακούλα δεν περνά εύκολα απαρατήρητη (πόσο μάλλον ΠΟΛΛΕΣ κόκκινες σακούλες), ο φίλος μας έγινε πολλάκις και πλειστάκις αποδέκτης καθόλου καλοπροαίρετων πειραγμάτων...
Ο ίδιος βέβαια έδειχνε να αγνοεί τα ειρωνικά σχόλια, γεγονός που προσωπικά το ερμήνευσα ως δείγμα ανωτερότητας.
Το πόσο λάθος έκανα το κατάλαβα πριν μερικές μέρες.
Τότε ήταν που ξαφνικά το σπίτι μου γέμισε κόκκινες σακούλες!
Η πρώτη που είδα (σε ένα καλάθι για σκουπίδια), δεν με ανησύχησε. Με παραξένεψε βέβαια (μα πώς βρέθηκε εδώ σακούλα απο ένα σούπερ μάρκετ που βρίσκεται στην άλλη άκρη της Αθήνας;), αλλά δεν έδωσα και πολλή σημασία.
Την επόμενη μέρα, να σου κι άλλες: στα ντουλάπια, στο ψυγείο, παντού!
Όπως καταλαβαίνεις, ηΈφη έγινε Αϊσέ (=τουρκάλα): αφενός γιατί το κόκκινο δεν είναι και το καλύτερο χρώμα για τα νεύρα και αφετέρου γιατί δε μπορεί να δουλεύεις κάποιον τόσα χρόνια και μετά να σου συμβαίνει ακριβώς το ίδιο πράγμα!!!
Και επειδή μιλάμε για σακούλες και όχι για μυρμήγκια (δεν έρχονται μόνες τους και δεν κάνουν φωλιά), έπρεπε να ανακαλύψω άμεσα τον υπεύθυνο γι' αυτή τη συμφορά που με βρήκε.
Εύκολο: δύο άτομα όλα κι όλα είμαστε στο σπίτι. Εγώ δεν ξέρω τίποτα για το φόνο, άρααα...
"ΜΑΜΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!"
Για την επόμενη μισή ώρα άκουγα την εκστασιασμένη μάνα-κουράγιο να μου εξηγεί πως ανακάλυψε αυτό το κα-τα-πλη-κτι-κό σούπερ μάρκετ που είναι δίπλα στο μετρό της Δάφνης και την εξυπηρετεί α-πί-στευ-τα και τα έχει όλα και συμφέρει και έχει κι αυτές τις υ-πέ-ρο-χες κόκκινες σακούλες και μπλαμπλαμπλαμπλα..........
Και επειδή η μήτηρ - εκτός απο λαλίστατη - είναι και άνθρωπος της εξερεύνησης, μου δήλωσε οτι επόμενος στόχος της είναι να ανακαλύψει συγκεκριμένο ζαχαροπλαστείο της περιοχής, γνωστό για τα κορνεδάκια-κόλαση και τα τρίγωνα-εφιάλτη του διαιτολόγου...
Κάπου εκεί εγκατέλειψα, παραδέχθηκα την ήττα μου και το πήρα απόφαση οτι στο εξής θα συμβιώνω με εκατοντάδες κόκκινες σακούλες να μου θυμίζουν την πλάκα που έκανα στο φίλο μου και οτι η εκδίκηση είναι ένα πιάτο που τρώγεται και ζεστό, αλλά κρύο είναι πάντα πιο νόστιμο....
Κι όπως λέει και το λέιμπελ: "Όλα εδώ πληρώνονται"!!
ΥΓ1: Ναι ρε παλιομητσοτάκη, πιάσαν τα βουντού τελικά!!!
(Τους πήρε λίγο παραπάνω βέβαια, αλλά κάλιο αργά παρά ποτέ...)
ΥΓ2: Αναρωτιέμαι πώς θα καταφέρω να μην κυλιστώ στα πατώματα όταν θα με ρωτήσει η Νικολούλη "Πώς τη χάσατε τη μάνα σας;" κι εγώ θα πρέπει να της απαντήσω "Τί να σας πω κυρία Αγγελική μου, την τελευταία φορά που μιλήσαμε ήταν χαμένη στα στενά της Δάφνης κι έψαχνε τον Τζιβελέκα. Έκτοτε αγνοείται η τύχη της. Παρακαλώ όποιον γνωρίζει κάτι..."!!!!!!

14 comments:

exitmusician said...

Πέρα από το κλασικό αξίωμα που λέει ότι λούζεσαι αυτά που κοροϊδεύεις, το post σου με ιντριγκάρισε από μία και μόνο λέξη: Τζιβελέκας. Σε κάθε λεξικό του Σύμπαντος, δίπλα στο λήμμα "ΚΟΛΑΣΗ" θα έπρεπε να υπάρχει μια φωτο του εν λόγω ζαχαροπλαστείου. Τέλος.

Effie said...

χεχεχεχ...
Συμφωνώ και επαυξάνω - και στα δύο σημεία!

Unknown said...

Να σώσουμε δλδ το κείμενο για καλό και για κακό.. ώστε ανα πάσα στιγμή να έχουμε τεκμήρια.
lol

Effie said...

Σώσε σώσε - ποτέ δεν ξέρεις πού μπορεί να χρειαστεί...
;>>>

Nobody said...

Δεν τις έχω δει αυτές τις σακούλες αλλά καλές μου ακούγονται.

Εμείς στη γειτονιά μου έχουμε το Σεραφίνο για να κολαζόμαστε. Αχχχ

Effie said...

Στο όνομα θα κολλήσουμε τώρα; Σοκολάτα να 'ναι κι ό,τι να 'ναι!!!
;>>>

Η Κουρούνα said...

Άρχισα να διαβάζω και νόμιζα ότι βρίσκομαι στη Ζώνη του Λυκόφωτος. Από ψηλά μια επιβλητική φωνή έψελνε: Δούούούούούκαας... Τζιβελέεεεεκαας... Δούούούούούούκαας... Τζιβελέεεκας...


Υ.Γ.
Όχι τίποτε άλλο, μα δε μένω πια στη Δάφνη και πρέπει να τρέχω από την πλατεία Αμερικής στην άλλη άκρη για κορνεδάκια!

Effie said...

χιχιχιχ!
Μα μιλάμε για τα δύο σούπερ χοτ σποτς της περιοχής - μαζί με ένα κωλόμπαρο (αλλά αυτό μάλλον θα έχει κλείσει πιά) και το γωνιακό σουβλατζή με τα βρώμικα!!!
Μπράβο καλώς μας ήρθατε μπάιδεγουέι!

Katerina said...

Χμμμμμμμ καμία σχέση ο Τζιβελέκας με το μετρό. Άμα μιλάμε για κορνεδάκια και για τρίγωνα, μάλλον μιλάμε για το αγαπημένο ζαχαροπλαστείο της μάνας μου, που τώρα δε θυμάμαι πως το λένε, αλλά είναι απέναντι από το μετρό και δίπλα στο σουβλατίδικο, το οποίο επίσης δε θυμάμαι πως λέγεται, αλλά ήταν εκεί που είχαμε βρεθεί μία φορά και είχε και τυροσαλάτα Έλβις. Αχχχ θυμάσαι τότε! Εκεί ακριβώς δίπλα και πίσω από το περίπτερο είναι ένα ζαχαροπλαστείο. Ο Τζιβελέκας εκτός αυτού είναι πλέον τρε πασέ. Άσε που είναι και ηλίθιος.

[Germanos] said...

τον τζιβελεκα στην δαφνη τον βριζουν όλοι
Μια που ανεφερες μυρμήγκια
Σακούλες της γνωστης εταιρειας θες?

Effie said...

Ωχ, πλακώσαν τα λοκάλια και ποιός μας σώζει!!!
;>>
Κατρίν μου, το Τζιβελέκα ψάχνει στάνταρ, αλλά δεν ξέρει που είναι - απλά έχει την εντύπωση οτι Δάφνη λέγεται ό,τι είναι γύρω απο τον ομόνυμο σταθμό του μετρό και μετά το χάος...
Το 'πιασα το στίγμα για το ζαχαροπλαστείο (σοβαρά είχε σαλάτα Ελβις;!!), αν και το μόνο μαγαζί που θυμάμαι δίπλα στα σουβλάκια είναι ένα πρατήριο με παντόφλες. Ένιγουέιζ, θα το επισκευθώ πρώτη ευκαιρία να σχηματίσω γνώμη!

Τελικά δεν κατάλαβα: στον Τζιβελέκα τον ίδιο τα χώνετε ή στο μαγαζί του;

Τζέρμαν, θες θες - κι άμα βρεις και κανένα απο αυτά τα γαμάτα στυλό στο γνωστό διακριτικό περτικαλί χρωματάκι, βούτα το κι αυτό!!!

Katerina said...

Αχ καλέ, χτες στον ύπνο μου θυμήθηκα μέχρι πως λέγεται το σουβλατζίδικο! Διόνυσος. Κολλητά δίπλα εκεί έχει ένα ζαχαροπλαστείο που δεν του φαίνεται, αλλά λέει. Μην τρέχει η γυναίκα να βρίσκει τζιβελέκες, διότι είναι στην άλλη άκρη. Εγώ πάντως εδώ και πολλά χρόνια δεν έχω καταλάβει τι του βρίσκει ο κόσμος του Τζιβελέκα. Δεν έχει και τίποτα το σπουδαίο...

Η Κουρούνα said...

Διόνυσος το σουβλατζίδικο στην πλατεία Καλογήρων, Τζιβελέκας το ζαχαροπλαστείο με τα κορνεδάκια (τα οποία είναι φονικά) και βρίσκεται στην οδό Εθνάρχου Μακαρίου (προς το τέλος της). Το ζαχαροπλαστείο Δάφνη είναι άλλο, επίσης επί της Εθνάρχου Μακαρίου. Το ζαχαροπλαστείο δίπλα στο Διόνυσο λέγεται Τζήμας. Και το κωλόμπαρο είναι το Cat-Station (επί της Εθνάρχου Μακαρίου κι αυτό). Σαράντα χρόνια (κυριολεκτικά) Δαφνιώτισσα έεεεεεεχω φάααααει... (Καλώς σας βρήκα. Και δεν έφερα κορνεδάκια η άχρηστη).

Effie said...

Κι άλλο λοκάλι!
Κι αυτό πετάει κιόλας!!!
Ε δεν παλεύεστε κυρίες μου!!!!
;>>>>
Εγώ πάλι Κατρίν μου θυμήθηκα πώς λέγεται το πρατήριο με τις παντόφλες: "Καλημέρα"!!!
Μα δεν είναι τρε ζενιάλ;;;
Πάντως για τα μπινελίκια του Τζιβελέκα θα διαφωνήσω - τα βρίσκω πολύ κόλαση.
Εσύ κουρούνα παιδί μου, λάθος πουλί διάλεξες για το νικ σου - "ταχυδρομικό περιστέρι" έπρεπε να το κάνεις. Τι trivia είναι αυτά; Προσκυνώ!!!
(βασικά εγώ έπρεπε να κεράσω, σαν καλή οικοδέσποινα, αλλά μου πέφτουν κομμάτι μακριά τα κορνεδάκια)