THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

28 September 2007

Τα χαρωπά της Παρασκευής

Χαρωπό πρώτο:

...και μακράν καλύτερο - αντικειμενικά πάντα!!!
Το κομματάκι που μας βοήθησε να τη βγάλουμε καθαρή όλο το καλοκαίρι.
Μάλλον θα συνεχίσει και το χειμώνα.
Ακούγεται δυνατά, τραγουδιέται ΠΟΛΥ δυνατά....
...τί άλλο να πω;
Call me call me λαλαλαλαλααααααα!!!!!!



Χαρωπό δεύτερο:
Κι άλλο κομματάκι, που προφανώς το ήξεραν και τα ψάρια και μόνο εγώ ζούσα στην άγνοια...
Ένιγουέι, κάποιος ρώτησε τον τύπο των Locomondo "τί κάνεις;" κι αυτός, αντί να του απαντήσει κάτι απλό και τετριμμένο ("καλά"), είπε να γίνει λίγο πιο περιγραφικός:


Χαρωπό τρίτο και φαρμακερό:

Αν με πάρεις τηλέφωνο, μέχρι να το σηκώσω θα ακούς τον Κοργιαλά να τραγουδάει αυτό το κομματάκι.

Αγαπώ αυτό το κομματάκι!

Πιό σωστά: αγαπούσα αυτό το κομματάκι, μέχρι να το κατακρεουργήσει αυτή η ανεκδιήγητη γκόμενα....

Και ας αγνοήσουμε το γεγονός οτι είναι εντελώς άφωνη - μα εντελώς όμως! Ούτε με playback δεν το σώζει...

Και ας αγνοήσουμε επίσης και τον Τουρνά σε ρόλο guest γλάστρας (τον είχα και σε εκτίμηση τρομάρα μου!).

Το outfit της Αποστολίας όμως δε μπορούμε να το αγνοήσουμε!!!

Που ξεκινάει με προοπτικές "πέτα με στα βράχια πασά μου" και καταλήγει να μας λέει "μια λεμονιά ανθίζει στη γειτονιά"!!!!

Κι ας έρθει τώρα κάποιος να μου πει οτι αυτό λέγεται sexy κι όποιος αντέξει!

Τζαμποέλεος δηλαδή, δες το και θα με νιώσεις:

12 comments:

BioLogos said...

Η ελληνοορθόδοξη JLo όμως ξέρει να επιδεικνύει τους γραμμωμένους γλουτιαίους της.

Effie said...

Με πληγώνετε ντόκτορ - και σας είχα σε εκτίμηση...
;>>>>>

Katerina said...

Ποια είναι ρε τούτη; Και ο Τουρνάς τι ρόλο παίζει; Κόντρα; Δε μπορώ να καταλάβω αν το βλέπω αυτό ή αν το φαντάζομαι. Όχι ότι θα φανταζόμουν τέτοια βλακεία.

Effie said...

Α ρε τυχερό Κατερινιώ, την έκανες και γλίτωσες απο τα σούργελα του εγχώριου σταρ σύστεμ (του ποιού???).
Τούτη είναι η Αποστολία Ζώη, τραγουδιάρα ανερχόμενη και σούπερ σέξι -και καλά- γκόμενα, τύπου "τη βγάζω και την παίζω τώρα"(δες και το σχόλιο του επιστήμονος απο πάνω)!!!
Προσωπικά τη βρίσκω πανάθλια - προφανώς!
Ο Τουρνάς παίζει το ρόλο είμαι-υποψήφιος-στις-εκλογές-και-σας-δείχνω-τη φάτσα-μου-να-μην-ξεχνιόμαστε.

Shades said...

Locomondo fan!!! στο τρίτο του Τουρνά λέω από φωνή κορμάρα!!! κάνει ωραία αεροπλανικά η γκόμενα όμως...

Effie said...

Ε τί να σου πω κι εσένα τώρα.....

Katerina said...

λολ
Άντρες παιδί μου, τι περιμένεις. Τους δείχνεις ένα ψάρι και αυτοί κοιτάνε τον κώλο... Μακάρι το γειά σου που δολοφονεί επανειλημμένα να το έλεγε και να το εννοούσε. Άντε ΓΕΙΑ ΣΟΥ είπαμε!

Shades said...

Effie.. τίποτα να μην μου πεις... απλά χαμογέλα:))))

BioLogos said...

Κυρίες μου κυρίες μου ψυχραιμία.
Το γεγονός ότι είμεθα επιστήμονες δε σημαίνει ότι χάσαμε και το φύλο μας.
Η Αποστολία ή αλλιώς ελληνορθόδοξη JLo οπως προείπα, διαθέτει όλα τα φόντα για παγκόσμια/διεθνή και διασυμπαντική καριέρα.
Εγώ την άκουσα στο Mute και μου άρεσε.
Εσείς είστε αυστηρές με το κορίτσι πάρα πολύ και μάλλον εδώ χτύπησε και πάλι η γυναικεία ζήλια και ο φθόνος.
Πολιτισμός κυρίες μου.

Katerina said...

Το σκέφτηκες ΠΟΛΥ αυτό το εντελώς πρωτότυπο, αγαπητέ μου, ή μήπως μόνον 2 δευτερόλεπτα;; Δηλαδής εσύ το βρίσκεις ΕΝΤΕΛΩΣ απίθανο απλά να έχουμε αυτιά τα οποία αν είχαν χέρια, θα τα έβγαζαν να τη μουντζώσουν, που θέλει και καριέρα τραγουδίστριας;; Δηλαδή εσύ αυτό που άκουσες το θεωρείς δείγμα ταλέντου αυτής της κοπέλας;
Απλούστατα, από αυτό το "live" που άκουσα, μάλλον το κοριτσάκι έπρεπε να είναι πωλήτρια στο Authentic, όχι να το παίζει τραγουδίστρια. Αρκετά ψάρια έχουν μαζευτεί στην ελληνική πίστα. Δε μπορώ πλέον να ακούω την κλασική ανδρική βλακεία "ζηλεύετε γι'αυτό τα λέτε", έλεος δηλαδή. Και που ξέρεις εσύ τι τύπου γκόμενες μπορεί να είμαστε εμείς και αν έχουμε ανάγκη να ζηλέψουμε κάνενα τσόλι; Άσε που αν ήταν να ζηλέψω, δε θα έκανα κριτική στη φωνή, αλλά στην εμφάνιση.

BioLogos said...

Kατά αρχάς λυπούμαι που προσέβαλλα δια -του οφείλω να πω- δυσνόητου τρόπου που επέλλεξα για να κάνω λίγο χιούμορ και να σας ιντριγκάρω αλλά οφείλω να πω ότι το απόλαυσα.

Το φταίξιμο δικό μου κυρίες μου και είμαι σίγουρος ότι η επιθετικότητα δείχνει παράλληλα πάθος και αποθέματα γοητείας σε οποιονδήποτε άνθρωπο.

Όσο για την ελληνορθόδοξη JLo δεν ξέρω αν έχει ταλέντο καθώς όπως προείπα σε τέτοια ακούσματα ενεργοποιώ αυτομάτως το Mute και δεν έχω κάνει sampling της ελληνικής πίστας λόγω χιλιομετρικής απόστασης και έλλειψης ενδιαφέροντος.Επίσης δεν είμαι ψαράς αλλά βιολόγος.Τέλος δεν ξέρω τι είναι το Authentic ως αδαής και λυπάμαι.
Τα σέβη μου.

Effie said...

Τί έγινε ρε παιδιά;
Κόσσοβο το κάναμε το μαγαζάκι;
Το καλό έχασα πάλι ρε γμτ...
;>>

Βρε ντόκτορ μου, παρά τον αμέριστο θαυμασμό μου για τη θεϊκή σου ατάκα ("Εγώ την άκουσα στο Mute και μου άρεσε"), οφείλω να σου πω οτι το προσωπικό γούστο είναι δικαίωμα του καθενός αναφαίρετο. Το γεγονός οτι μου φαίνεται απαράδεκτη η συγκεκριμένη τραγουδιάρα (και ως τραγουδιάρα και ως γκόμενα) δε σημαίνει και καλά οτι τη "φθονώ" για τους "γραμμωμένους γλουτιαίους της". Απλά δε μου αρέσει. Τέλος. Απο την άλλη, αν εσένα σου κάνει, τί να πω; Μπράβο καλωσήρθατε και καλούς απογόνους! (πλακίτσα ήταν αυτό, μην παρεξηγηθούμε ε;)

Κατερινιώ μου, μη μου συγχίζεσαι βρε κουτό κουτό κορίτσι!!!
Και μη μου μπερδεύεις τους επιστήμονες με άγνωστες λέξεις (authentic??? Πού το θυμήθηκες;;;)!

Shades, ελπίζω να μην παρεξηγήθηκες κι εσύ...
;>>>>>>>>>>> (πολλά χαμόγελα - ευχαριστημένος;)