THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

05 October 2007

Οι ειδήσεις σε SMS

- (συνέχεια εκ του προηγουμένου) Τις σακούλες τις άντεξα. Τα ποτήρια-προσφορά με τις αγορές σας- δε νομίζω να τα αντέξω....

- Όλοι οι πικραμένοι κράζουν την κόρη της Βίchης. Συμφωνώ με το κράξιμο, διαφωνώ με τους λόγους. Κράξτε την γιατί είναι ατάλαντη και δεν τα λέει ούτε αν της κολλήσεις το ούζι στον κρόταφο. Μην την κράζετε για το υπερθέαμα-σόι της.

- Όποιος πρόλαβε παντρεύτηκε. Τέλος τώρα. Οι υπόλοιποι του χρόνου πάλι.

- Όποιος δεν παντρεύτηκε, αποφασίζει αυτές τις μέρες να χωρίσει. Μιλάμε για διαστάσεις επιδημίας. Δεν είναι κακή ιδέα, αρκεί να γίνεται με το σωστό σκεπτικό. Ο φετινός χειμώνας προβλέπεται ενδιαφέρουσα περίπτωση.

- Η μόδα της βιτρίνας (καμία σχέση με τη μόδα των ντεφιλέδων) έχει φέτος ένα πρωτότυπο και σούπερ ουαου στοιχείο: απευθύνεται σε ξασπρισμένους! Να κατάλαβαν πως δεν έχουμε όλες μαύρισμα baywatch; Δεν ξέρω, πάντως αυτά τα μωβί, τα λιλά, τα φουξί, τα σαπουνί, τα οινοπνευματί, τα παπαγαλί (το παπαγαλί τελικά είναι μπλε ή πράσινο;) που είδα, πολύ με ενθουσίασαν!!!

- (είδηση με σεξουαλικό υπονοούμενο, παρακαλούμε απομακρύνετε τα παιδιά απο την οθόνη) Δόξα, τιμή και άπειρο respect στη φιλενάδα μου, που ασπάστηκε επιτέλους το δόγμα "τα πιπίνια θα μας σώσουν" και ξεζουμίζει εξωτικής προελεύσεως τεκνά κάτω των 25! Εύγε κοπελάρα μου!

- Αν νιώθεις οτι έχεις πήξει, οτι τίποτα στη ζωή σου δεν κινείται, γενικά αν έχεις πέσει σε ένα βαθύ λάκκο σαπίλας, μία είναι η λύση: μάθε κάτι καινούριο! Οτιδήποτε! Εγγυημένα άμεσο ξεσκάλωμα - trust me!

- Και μπόνους δύο γαμάτα μπλόγκια, ένα σοβαρό κι ένα του γιατρού: το σοβαρό είναι του Gazmend Kapllani, έχει υπέροχα κείμενα κι αν διαβάζοντάς τα καταλάβει κανείς οτι ο συντάκτης τους δεν είναι Έλληνας, εμένα να με χέσετε!
Το του γιατρού ανήκει στον your man George, μ' αρέσει που έχει βάλει τη μούρη του φάτσα-κάρτα (καλά, δεν ορκίζομαι κιόλας οτι είναι δική του η μούρη...) και όλα τα λεφτά είναι τα ποστάκια (σόρυ, οι ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ) με ιστορίες απο διάφορες γκόμενες. Εδώ και εδώ μακράν οι καλύτερες. Δεν ενδείκνυται για χώρους εργασίας - άντε να εξηγήσεις γιατί κυλιέσαι στα πατώματα και κρατάς την κοιλιά σου...

6 comments:

Katerina said...

Άχου καλέ ποιος χώρισε;;
Εσύ Εφάκι μου να το ρίξεις στο οινοπνευματί και στο μελιτζανί. Πιστεύω πως θα σου πηγάινουν πολ΄΄υ καλά.

Effie said...

Εγώ βασικά λέω να το ρίξω στα σκληρά μπας κι έρθω στα ίσια μου!
;>>
Πολλοί και διάφοροι χώρισαν, έχει πέσει ένας περονόσπορος γενικώς, αλλά βασικά εσένα άλλο σημείο θα έπρεπε να σε απασχολήσει...
(hint: ξεζούμισμα)
Και δε λέω τίποτ' άλλο!!!!!!!

Katerina said...

E!!
Να υποθέσω ότι αυτή την πιονιέρα του ξεζουμίσματος τη γνωρίζω;;; Να υποθέσω οτι μιλάμε για κάτι προς το Θεσσαλονίκη του να το πω.. Εμένα εκεί πήγε ο νους μου πάντως και μάλιστα σε 2 ενδεχόμενα... Θέλω κι άλλα στοιχεία!

Effie said...

Σωστά το τοποθετείς γεωγραφικά καλή μου - ή περίπου...
Δεν είναι η πρώτη που σου έρχεται στο μυαλό, αλλά η άλλη, η συνομήλική σου ντε!!!
;>>>>>

Your Man said...

Νωρίς, νωρίς, αλλά σε βρήκα.

Και ναι, είναι η φάτσα μου. :)

Effie said...

Κάλιο αργά παρά ποτέ βρε!
Συμπαθέστατη φάτσα - συγχαρητήρια στη μαμά σου!
;>>>