THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

07 September 2007

Τsόντa / έκτακτο

Αγαπητέ κύριε Αλαβάνο,
μετά λύπης μου σας πληροφορώ πως το γεγονός οτι, σαν παιδί κι εγώ, διατηρώ ένα blog, όπου γράφω ό,τι μου κατέβει στην καρκάλα, δε σημαίνει σε καμία περίπτωση οτι προτίθεμαι να σας ψηφίσω κιόλας.
Φαντάζομαι οτι υπάρχουν κάποιες χιλιάδες Ελλήνων που ασχολούνται με blogs, είτε ενεργά είτε από σπόντα. Επίσης, με σχετική ασφάλεια μπορώ να υποθέσω πως δεν πιάσατε καθέναν απο αυτούς να τον ρωτήσετε τί θα ψηφίσει - και σίγουρα δεν σας απάντησαν μ' ένα στόμα μια φωνή "εσένα πρόεδρε"...
Ως εκ τούτου, καλό θα ήταν να μη δημιουργείτε εντυπώσεις αναφερόμενος σε μία τόσο ευρεία κατηγορία συμπολιτών σας ως "οι bloggers", ιδίως δε όταν συμμετέχετε σε ένα τόσο προβεβλημένο τηλεοπτικό γεγονός όπως ήταν το χθεσινοβραδινό -και καλά - debate.
Όχι τίποτ' άλλο, μου τρομάζετε και τη γιαγιά και νομίζει οτι ανήκω σε κάποια αίρεση που σχεδιάζει μαζικές αυτοκτονίες των μελών της μετά τις εκλογές!
Μετά τιμής,
Εγώ

3 comments:

[Germanos] said...

καλα που δεν ειδα το debate , θα τα παιρνα παλι

Nobody said...

"Όχι τίποτ' άλλο, μου τρομάζετε και τη γιαγιά και νομίζει οτι ανήκω σε κάποια αίρεση που σχεδιάζει μαζικές αυτοκτονίες των μελών της μετά τις εκλογές!"

Χαχαχαχ. Πολύ καλό!!

Shades said...

Xaxaxaxa έγραψες!!!!!