THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

26 October 2006

Αηδής Αοιδός (μα καμία αιδώς???) πάρτ ουάν


ΚΥΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΙ, ΣΤΑΥΡΟΣ ΖΟΥΜΠΑΣ!!!
Χωρίς λοιπά περιττά σχόλια, ιδού τα θεσπέσια άσματα του νέου cd του Ζουμπά με τίτλο "Agalmatenio mou kormi", το οποίο μόλις κυκλοφόρησε και τιμάται 15 ευρώπουλα:

1. Αγαλματένιο μου κορμί (το ομώνυμον)
2. Στάζεις μέλι (σιγά μεγάλε, κολλήσαμε)
3. 48 περίστροφα (boom boom boom let's go back to my room)
4. Έχεις δυναμίτη με φυτίλι (ορθόν - τί να τον κάνει το δυναμίτη σκέτο;)
5. Σαν νυχτοπούλι (καλώς τον Batman)
6. Γυρνώ αλήτης (επίσης: "αλήτη μ' είπες μια βραδιά")
7. Θέλω ψύμ' εσέν να έχω ("ψυμ' "..... χμμμμ...............)
8. Πολίτισσα αλήτισα (ριμάρει επίσεις με τα: τουρκογύφτισσα, μακαρίτισα, συγύρισα)
9. Σε θέλω (μη με απειλείς εμένα παλιοζουμπά!)
10. Άσε με να λέω (λέγε ό,τι θες λέγε)
11. Είσαι όλες μου οι αισθήσεις (μήπως έχω παραισθήσεις;)
12. Φωτιά και νερό (πέτρα-ψαλίδι-μολύβι-χαρτί)
13. Αναστάτωσέ με (γιατί; τί σου 'χω κάνει;)
14. Σ' αγαπώ υστερικά (και δε θέλω δανεικά)

*Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους υπέροχους σχολιαστές (σλουρπ!) του ανυπέρβλητου Gelial (σλουρπ σλουρπ!), ευγενείς χορηγούς του ως άνω υλικού.

3 comments:

Katerina said...

Μπαχαχαχα βρε το Ζουμπάαααα
Αυτή τη μύτη του την έκανε ρικονστράκτιον ο πλαστικός της Λαμόγιας Τζάκσον;;

Effie said...

ιχιχιχιχιιιιι!!!!
Κι αν ναι, γιατί περιορίστηκε μόνο στη μύτη;
Χάθηκε μία βλεφαροπλαστική να δει κι ο Ζουμπάς άσπρη μέρα;;;

Katerina said...

Έλα ντες!
Το βλεφαράκι βασίλεψε αγάπη μου, δεν το βλεπς που νυστάζει;; Νάσανε ο Thom Yorke να πω δε γαμείς... Αλλά ο Ζουμπάς;;;