THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

18 September 2007

Στο μυαλό ξενυχτισμένου επιβάτη της ΕΘΕΛ - το χάος



Κάθε πρωί περιμένω στη στάση το λεωφορείο.
Με πιάνει μία ανυπομονησία περίεργη, παρ' όλο που είμαι σίγουρη οτι θα έρθει.
Όπως σίγουρη είμαι οτι θα με πάει εκεί που πρέπει να φτάσω, είτε το θέλω είτε όχι.
Ξέρω απο την αρχή οτι θα κατέβω πριν το τέλος της διαδρομής.

{Η λέξη "τέλος" ανέκαθεν μου έφερνε σύγκρυο, ακόμα και στο context "τέλη κυκλοφορίας".}
Στη διαδρομή το διασκεδάζω: ακούω ράδιο, χαζεύω τους άλλους επιβάτες...
Ωραία, δε λέω. Αλλά όχι για πολύ.
Κι όταν τελικά δω τη στάση μου, ξέρω οτι ήρθε η στιγμή να πατήσω το κόκκινο κουμπί.
Όσο καλά κι αν πέρασα στην πρωινή μου βόλτα, εδώ κατεβαίνω.
Το λεωφορείο πρέπει να ακολουθήσει τη διαδρομή του κι εγώ τη δική μου.
Όσο κι αν προσπαθεί ο οδηγός να καθυστερήσει,
όσο κι αν κολλάει πίσω απο τα πιο αργοκίνητα οχήματα,
η ροή των πραγμάτων είναι προδιαγεγραμμένη.
{Το πολύ πολύ να μου κάνει τα νεύρα κορδέλες.}
Το κόκκινο κουμπί έχει πατηθεί και είναι υποχρεωμένος να σταματήσει και να ανοίξει τις πόρτες.
Για να πάρει ο καθένας το δρόμο που θέλει.
Μωρό μου, νομίζω οτι, κάπου στο βάθος, διακρίνω πλέον τη στάση μου.
Κι αν δεν έχουμε δραματική αλλαγή πορείας, δεν κωλώνω να πατήσω το κουμπί.


5 comments:

Dastardly Kinkajou said...

ααααααα δε μ'αρέσουν αυτά τα κρίπτικ! τι έγινε?

Anonymous said...

Οντως το ταξιδι με το λεωφορειο ειναι ιεροτελεστια , οταν γινεται καθημερινά.
Πολυ καλο ποστ , μου αρεσε και το μικρο κομικ

Katerina said...

Μου αρέσει που είναι πολυσημία το θέμα, όπως λέει και ο υπότιτλος> ό,τι του φανεί του Λωλοστεφανή. Άλλο κατάλαβε το κινκατζού, άλλο έπιασε ο γερμανός τουρίστας, όπως καταλαβαίνεις. Και έτσι πρέπει!
Εγώ έχω να πω, άμα έρθει η στάση σου πρέπει οπωσδήποτε να το πατήσεις το ρημάδι, διότι άμα στέκεσαι στην πόρτα απλώς, ο οδηγός ενδέχεται να είναι βλάκας και να μη σου ανοίξει, ακόμη και αν ανοίξει όλες τις άλλες πόρτες. Μα δε με βλέπεις κύριέ μου που περιμένω;; Το κουμπί είναι, φαίνεται, απαραίτητο. Δε λέει να χάνεις τη στάση τόσο κοντά στο σπίτι.

Effie said...

"πολυσημία" - μα τί καλλιεργημένα παιδιά μαζεύω η άτιμη!!!
Δε λέω Κατρίν μου, να μην τη χάσεις τη στάση για το σπίτι - αλλά το θέμα είναι να μην πατήσεις το κουμπί πολύ νωρίς και βρεθείς αλλού νταλλού.
Μμμμμ-tricky....
Κατά τ' άλλα το kinky το 'πιασε το υπονοούμενο (μη σκιάζεσαι κουτό κορίτσι!), ενώ ο γερμανάκος την είδε αλλιώς. We love you anyways - εξάλλου, τίποτα απ' όλα αυτά δεν υπάρχει, εεε???

[Germanos] said...

Ουτε λεωφορεια υπάρχουν !