THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

27 June 2007

Καύσων

Μερικά (όσα βγουν) σημάδια οτι οι ζέστες έχουν σφίξει επικίνδυνα
  • Σκέφτομαι σοβαρά το ενδεχόμενο να ανάψω το ρημάδι το κλιματιστικό, παρ' όλο που μου προκαλεί πονοκέφαλο, ξηροφθαλμία, λυκόπιασμα και άλλες χαριτωμενιές.
  • Οι γείτονες (όσοι έχουν απομείνει) τρίβουν τα ματάκια τους όταν διαπιστώνουν οτι μόλις βρήκαν θέση να παρκάρουν έξω απο το σπίτι τους και όχι 7 χιλιόμετρα μακριά. Όπως δεκαπενταύγουστος.
  • Στο σούπερ μάρκετ έκανα τη δουλειά μου σε 10 λεπτά, παρά την πάγια τακτική της συγκεκριμένης αλυσίδας να εξυπηρετεί τους άπειρους πελάτες με όσο το δυνατόν λιγότερους ταμίες.
  • Ένας πελάτης χθες κι άλλος ένας σήμερα τηλεφώνησαν πρωι-πρωι και απαίτησαν να παραδοθεί η παραγγελία τους μέχρι τις 11:30, γιατί 12 η ώρα το δημόσιο το κλείνει το μαγαζάκι. Α ρε αθάνατα ελληνικά στρατά!!!
  • Ο δε ένας απο τους προαναφερθέντες είχε την καλοσύνη να με ενημερώσει οτι, αφού κλείσει το μαγαζάκι, το πρόγραμμα έχει βουτιές και καφεδιά στην παραλία. Ήμουν μία Κυρία: του ζήτησα να κάνει μια βουτίτσα και για μας που θα τηγανιστούμε. Παρέλειψα να συμπληρώσω "...στη γούρνα με τα πιράνχας παλιοπαπαρίδη, που θες να μου παίξεις τα νεύρα μεσημεριάτικο". Ουστ!
  • Αναλωνόμαστε σε συζητήσεις τύπου "τί κοινό έχει ο μπακούρης, το πτυχίο και η γκαρσονιέρα" - αγγλιστί, όλα bachelor. Το λεξικό απέχει απο την καρέκλα μια απλωτή. Βαριέμαι να την κάνω. Βάρβαροι λαοί παιδί μου, τί περιμένεις...
  • Πλακωμοί / μπινελίκια / βρωμόξυλο στο δρόμο σε καθημερινή βάση. Απορώ που βρίσκουν τη διάθεση.
  • Ένα ακόμη θερμόμετρο έπεσε ηρωικά, στην προσπάθεια να λύσουμε την απορία της ημέρας: Αν έχει 45 υπό σκιάν, πόσο λες να φτάνει στον ήλιο στις 3 το μεσημέρι;;;
  • Μεσημέρι και πάλι, και χτυπά το τηλέφωνο. Ακούγεται φωνή γνωστής - ξου ξου βελζεβούλη, μακριά απ' το κωλαράκι μας, μη σου τύχει, πολύ πολύ κακό συναπάντημα - "κυρίας". Ανακοινώνει ο βελζεβούλης: "Πήρα να σε ενημερώσω οτι έχω αχρίδια". Παύση. "Και ξέρεις γιατί έχω αχρίδια;" Μικρότερη παύση. "Γιατί έχω χ€ στην τράπεζα - ΑΧΑΧΑΧΑΧΑ - τουτουτουτου"...
Γι' αυτό σας λέω, να προσέχετε τους ψυχάκηδες αυτές τις μέρες - είναι σε έξαρση!

2 comments:

Nobody said...

Αυτό το τελευταίο ...ποιός είναι ο βελζεβούλης? Για να δεις τη θερμοκρασία στον ήλιο το μεσημέρι,πήγαινε στο θερμόμετρο έξω από την ΕΡΤ της Αγίας Παρασκευής,φωτογράφισέ το και κάνε το ποστ να το δούμε.

Effie said...

Βελζεβούλης= αντιπαθέστατη γνωστή μου. Την έχω άχτι, αλλά λόγω συνθηκών δε μπορώ να της τα χώσω. Την πληρώνει το blog!
Καλή η ιδέα σου, είναι και στη γειτονιά μου η ΕΡΤ. Έξω απο τη Σωτηρία πάντως, το θερμόμετρο χθες χτύπησε πενηντάρι!!!