THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

13 July 2006

Κάθε αρχή και δύσκολη

Άνοιξα αυτό το blogάκι ακριβώς ένα μήνα πριν, ανήμερα των γεννεθλίων μου, ως δώρο στον εαυτό μου. Προσπάθησα να γράψω και ένα post, αλλά το μηχάνημα του διαβόλου (βλέπε PC) δε μου έκανε τη χάρη.
Σήερα, ένα μήνα μετά, φυσικά δε θυμάμαι τί έγραφα σε εκείνο το πρώτο απωλεσθέν post, εκτός του οτι είχε να κάνει με δώρα γεννεθλίων. Αντί λοιπόν άλλης εισαγωγής - to know us better και τα ρέστα - αποφάσισα να βάλω εδώ μία φωτογραφία του πιο κουλού δώρου που έλαβα και να δώσω πολλά φιλάκια σε όποιον τύχει να περάσει κι απο εδώ. Et voila:







3 comments:

Katerina said...

Του Νόου Ας, του Νόου Ας!
Με γεια και καλογράφητο Εφάκι μου!
Πάω τώρα να σχολιάσω στα μέχρι στιγμής!

Effie said...

Merci τζουτζούκα μου!!!

Effie said...

Καλώς τον Αγγελίνο!